9 Eylül 2009 Çarşamba

2010 YILININ OLMAZSA OLMAZLARI vol.1 :)

Over knee boots!!!!
Kış yaklaşırken çizme, palto, hırka vs düşünme zamanıda yaklaşıyor...Bu sene benım almak cın sabırsızlandığım en onemlı sey sanırm bu diz üstü cızmelerden olucak.Takıp ettığım defılelerın coğunda vardı zaten.Aslında cok kullanıslı gıbı durmasada bence hem taytla hem elbıseyle hemde skınny jeanlerle, hatta hatta sortlarla kombınlenebıldığı ıcın bence cok rahat ve kullanıslı.Ben az topuklularından tercıh edıcem cok abartı durmasın dıye :)
























Parlak renkler geri dönmüş!!!!
Bu sene rengin her türlüsü makbulmüş...Parlak renkleri ben kendıme pek yakıstırmam aslında ama en azından bır aksesuar alabılırım baslangıc olarak dıye dusunuyorum:) Bir clutch, bilezik yada küpe olarak dusundum sımdı.Ama elbiseleri cooook beğendim...





Alexander Macqueen






Yves Saint Laurent Zac Posen





Derek Lam Donna Karan





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.