6 Temmuz 2009 Pazartesi

BİRKENSTOCK FOREVER











Bu birkenstocklar insanı cıldırtır. Bana teyzem ilk defa 3 sene once Amerıka'dan getırmıstı. Ogunden berı ayağımdan cıkartmıyorum. 2 modelı var suan bende gizeh ve madrid. Yukarıdakılerın hepsi Gizeh modeli..İkiside birbirinden rahat.Tavsıye edebıleceğim bir ürün kesınlıkle.Tr' de bıraz pahalı ama kesınlıkle değer.Özellıkle ayağında sorun olan, benım gıbı 39 numara olupta bir türlü istediği gibi bir terlik bulamayan kişiler için vazgecılmez bence.Rengarenk,cıvıl cıvıl..Herseylede kombinleyebılıyorum.Elbiselerimle, şortlarımla,eteklerle...www.birkenstockusa.com adresinden sipariş edilebılıyor. Ama Türkiye'de de satılıyor tabiki. Ben Park Rangers mağzasında görmüştüm.Şimdi bir arkadaşım Amerıka yolcusu hemen sipariş verdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.