8 Temmuz 2009 Çarşamba

BUGUN NE GİYDİM VOL .1 :))


Bu elbiseyi giymeye karar verdim bugün. Alalı 2-3 ay oldu ama ilk defa giyiyorum. Eteği asimetrik.Kumaşı ipek. Resimde pek belli olmasada sağ tarafı soldan baya bir kısa. İlk basta alısamadım ama dolapta gördükce benimsemek ıstedım elbıseyı :) Cunku ıpek olduğu ıcın yumusaklığı ve hafıflığı ınanılmaz.Eh bugun giyiyorum. Beline kemer takma ıhtıyacı hıssettım cunku dümdüz ınen bır modelı var. Belim cok kalın olmadığından ve dahada ınce göstermek ıstedığımden bu kemerı taktım.

Elbise : Pull and bear
Ayakkabı : Hotiç

Elbise : Halk pazarı
Kot yelek : Zara





Bugün hava inanılmaz sıcak...Zaten televızyondada bangır bangır soylemekteler.Bende yaz gelince kota,pantolona falan ara veririm zaten.Nedense yaz,bahar demek benim için uçuşan şen şakrak elbiseler demek..Aklıma baska bırsey gıymek ve almak gelmez. Üniversiteden arkadaslarımla bulusacağım bugun ama tabi aksamüstüne doğru. Cesaretim yok sokaklarda gezmeye bu sıcakta.''İce Age'' bugunkü programımızın adı..İce Age' e bayılırım.E 3d gelincede kaçırmak ıstemedım.Tatile cıkmadan hemen görmek ıstedım bu eğleceli filmi.Cuma günü Tatile cıkıyorum bu arada. Nereye mi?? Bodrumaaaaaaaa.....Aslinda yıllardır gerek ailem gerekse cocukluk ve genckızlık anılarım ve arkadaslarım dolayısıyla hep Kusadası'nı tercıh etmek durumunda kalmıstım.Ama artık değişiklik yapmamın vaktı geldi.Aslinda Kuşadasında binlerce anım var..İyisiyle, kötüsüyle..Yazlığımız orada olduğu ıcın her sene hıc dusunmeden kendımızı oraya atardık.Ama bu sene ailecek bunu değiştirdik..Eh tabii sevgilide gelicek haftasonları :)Bodrum manzaralarıyla gelicem yani kısacası cumadan sonra...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.