13 Ağustos 2009 Perşembe

AŞK VE GELİNLİK




















































Herkesin istediği birşeydir sanırm...Evlenmek..Sevdiği insanla aynı evi paylasmak, beraber esyalar secıp sıfırdan bır yuva kurmak..Tabi doğru kişiyle, doğru zamanda..Bende 2010 gelinlrinden biri olacağım.Tabi herşey yolunda giderse..Ee ne demişler gelin ata binmiş ya nasip demiş. Tabi ilk once isteme ve nişan seramonileri var. Aslında ben oyle pek kalabalıktan kargaşadan cümbüşten ve kurallardan hoşlanmam.İstemeydı, kınasıydı,bohçasıydı derken zor bır sene benı beklıyor bılıyorum:) Hem zevkli hemde zor..Haziran gibi düğün düşünmemıze rağmen 2010 gelinlik modelleri görucuye cıktığı ıcın bende arastırmalara basladım bıle :) Hazırmı alacağım yoksa dıktırecekmıyım karar vermedım henuz.Ama ara sıra bulduklarımı sızle paylasacağım yoksa dayanamaz catlarım :) Aşağıdakıleri şimdilik beğendim sanırım..Bİraz iddalı modellerde var ama gelinlik benım ıcın saflık ve temızlık demek.O yuzden taşlı,dantelli olsa bıle daha klasik modeller ılgımı cekıyor . Biraz tutucuyum sanırım bu konuda ama Araştırmalarım sürecek kesin olan bişey varki oda bu iş zor iş :)..



























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.