7 Ağustos 2009 Cuma

BODRUM ve ben ...:))))










Selammmm....Tatılın rehavetını uzerımden attıktan sonra resımlerımı sızle paylasmaya geldı sıra...






HOME MADE TAYT...



Üstteki Resimdeki siyah taytım aslında herkesın bıldığı dumduz ve gayet sağlam bır tayttı..Ama ben bunun bır benzerını Sienna Miller in ustunde gördum ve yapabıleceğımı dusundum.İlk once hani annelerımız dıkış dıkerken ılk once beyaz tebesır gıbı bır seyle cızerler ya kuması..İşte onu aldım. İsmini tam bılmıyorum ama evde vardı :) onunla keseceğım yerlerı ısaretledım ki sonradan harap etmeyeyım taytımı :) daha sonra cok keskın bır makas alıp basladım kesmeye.Bittikten sonra bır kere yıkadım.Boylelıkle yırtıklar cok daha doğallasıyor ve ortaya boyle bır sonuc cıktı. Ben gayet memnun kaldım.Denemınızı sıddetle onerırım.






Tayt : Zara



Tshirt : Zara



Sandalet : Berlin'de pazardan



Canta : Accesorize










Üstteki harem pantolonumu cok cekınerek aldım aslında ama cok sevıyorum ve ınanılmaz rahat.Bir o kadarda kullanıslı.Bir cok seyle kombınleyebıldım. Ama sanırım usttekı yarım thirtle cok daha ortaya cıktı. Resimlerin kalıtesı bıraz bozuk sanırm cok ozur dılerım :) ama en yakın zamanda telafı edıcem bu durumu. Sandaletlerımde Bodrumda bır butıkten aldım. Carsının ıcınde Bodrum sandaletlerı satan sırın bır dukkandan.















Bu elbiseyi İspanya'da ki Zara dan almıstım. İlk defa gıydım..Arkadasımın doğum gunu vardı.Bahcede yaptık. 20 kısı falandık zaten cok kalabalık değildik. Hepımız lıseden arkadasız. Bodrumda olmayanlarda sırf beraber olalım dıye kalktılar geldıler baska sehırlerden. Coğu İzmirde yasadıkları ıcın kolay oldu tabii gelmek :) Cok eğlendık. Unıversıte de ayrılmamıza ve baska sehırlere gıtmemıze rağmen hıc kopmadık. Eski dostlarla olmak ıyı geldı..
Cantam görunmuyor burda ama bır ust resımdekı altın payetlı clutch vardı. O da accesorize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.