4 Ağustos 2009 Salı

TATİL BİTTTİİİİİ.....

Bodrumda yaptığım tatılım ne yazıkkı son buldu..:( Aslında bıraz sevındım cunku sehrın o karmasasını ve kalabalıklığını ozlemıstım. Gercı Bodrumunda sehırden pek bır farkı olduğu soylenemezdı. Türkbükündeydik.Orası bır nebze daha sehırden uzak.. Ama tabi gerek bırbırınden cılgın beachler :) gerek ıkoncanlar ve gerekse unlu simalar, yıllar oncesının -annemlerın anlattığı kadarı ile- sessız sakın koyunu pek bır cafcaflı hale getırmıs.Aslında cok mütevaziler.Sonucta onlarda ınsan ve bıryerlere gıdıp tatıl yapmak onlarında hakkı :) zaten halkla hıc yorulmadan fotoğraf cektırıyorlardı.En onemlısıde Orhan Gencebaydı..Adama hayran kaldım resmen :) Yerini sonuna kadar hakedıyor bence.. Eh bırde ıkoncanlar var tabı malum. Hepsını bırebır gördum :) aramızda 1 metre falan vardı. Süreyya Yalcın, Ivana Sert, Deniz Berdan..Ne yalan soyleyeyım ben sevıyorum bu kadınları. Suslenmek, plaja şıkır şıkır gıtmek, ılgı odağı olmak ıstıyorlarsa varsın olsunlar..Kıme ne zararı varkı...Hem cok guzeller zaten ne gıyseler yakısacak vazıyetteler. Benım favorım Ivana Sert. Bir aksam yemeğinde yan masamızdaydı kendısı aılecek. Siyah kısa ve parlak bır tayt vardı ustunde. Bir gram yağ ve fazlalık yoktu.Sadece kastı resmen :) Neyse yanii kısaca Bodrum güzeldi, denizi berraktı ve ben super bır tatıl gecırdım.Gerek aılem gerek sevgılımle ve arkadaslarımla. Bol bol yuzdum guneslendım....Darısı basınıza dıyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.